Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
06.04.2013
OGM-Yardım Masası Uygulamaya Alındı

Orman Genel Müdürlüğü yazılım, donanım vb. her türlü kurumsal Uygulamalarında geri besleme sağlamak, kullanıcılarımızın karşılaştığı problemlere en kısa sürede çözüm üretebilmek maksadı ile OGM-Yardım Masası Uygulamaya alınmıştır.
Yardım masasına OGM web sitesinden "Kurumsal Giriş" res1.png

yapılarak
res2.png

Kurumsal Uygulamalar bölümünde bulunan "Yardım Masası" res3.png

Linkinden erişilecektir.
Kullanıcı adı: isimsoyisim (isimsoyisim@ogm.gov.tr şeklindeki eposta ön kısmı)
Parola : eposta girişinde kullandığımız şifre
ile giriş yapılabilir.
res4.png

res5.png

 
ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ YARDIM MASASI SON KULLANICI KULLANIM KILAVUZU
AMAÇ :
Yardım masası uygulaması hakkında genel bilgiler ve kullanım şekilleri hakkında genel bilgiler aşağıda açıklanmıştır
YARDIM MASASI UYGULAMASI GİRİŞ
Uygulamaya giriş için aşağıdaki adımların izlenmesi gerekmektedir.
1 – User Name (Kullanıcı Adı) alanına bilgisayarınızın açılışında kullandığınız kullanıcı adını giriniz.
2 – Bilgisayarınızı açmak için kullandığınız parolayı giriniz
3 – Login (Giriş) Butonuna Basınız
ANA SAYFA
Giriş ekranı sonrası açılacak sayfada gelecek ekran bilgileri aşağıdaki gibidir
1 – Yeni İstek : Yeni İstek bildiriminde bulunmak için kullanılan alandır.
2 – Kullanıcı Bilgisi : Düzenle yazısını klikleyerek kullanıcı bilgilerinin giriş yapılacağı alana
ulaşılır
3 – Duyurular : Kurum Bilgi İşlem Personeli tarafından son kullanıcı ile paylaşılmış haberlerin
görülebileceği alandır.
4 – Kayıtlarım : Kullanıcının açmış olduğu isteklerin Açık, Kapalı, Tümü ayrımında görebileceği
alandır
5 – Bilgi Ağacı : Kurum Bilgi İşlem Personeli tarafından son kullanıcı ile paylaşılmış problem çözme
yöntemlerinin görülebileceği alandır.
6 – Faydalı Linkler : Kurum Bilgi İşlem Personeli tarafından son kullanıcı ile paylaşılmış internet
adres bilgilerinin görülebileceği alandır.
YENİ İSTEK BİLDİRİMİ :
Yeni istek bildirimi için izlenmesi gereken adımlar aşağıdaki gibidir ;
1 - Ana sayfadaki Yeni istek yazısı kliklenir,
2 – Aşağıda sıralanmış adımlar izlenir.
res6.jpg

Kategori kısmından problemin en iyi şekilde tarif edecek kategori seçilir.Probleminizi ifade edecek en uygun kategoriyi seçmiş olmanız talebinizin en doğru teknik personelin belirlenmesinde çok önemlidir. Problemden farklı seçilecek kategori hizmet geri dönüş süresinin uzamasına sebep olacaktır.
- Başlık kısmına problem kısaca tanımlanır
- Açıklama Problemlerle ilgili açıklamaların girileceği alandır. Probleminizi anlaşılır bir dilde ve detaylı tarifi isteğin kolay anlaşılması konusunda önemli olacağının unutulmamalıdır.
- Choose File : Problemin daha iyi anlaşılmasını sağlayacak ekran görüntüsü resim dosyaları vb detay içerikli dosyaların bu butona basarak sisteme yükleneceği alandır. Bu tip dosyaların varlığı teknik personelin problemi daha iyi anlaması konusunda yardımcı olacaktır.
- Öncelik : Problemin çözüm aciliyetinin belirlendiği alandır.
- Gönder butonuna basarak istek kayıt işlemi sonlandırılır. Başarı ile tamamlanan istek kaydı sol menüde açık istek grubunda görülmelidir
PROGRAM ÇIKIŞ
Programdan çıkmak için üst menünün yer aldığı çubuk üzerinde (ekranın en sağında) Çıkış butonuna basılmalıdır.
BTİ Şube Müdürlüğü

Yazdır